onsdag den 10. juni 2009

Tiktak-tiktak...















............................................................................................................................................................
Så er det idag jeg skal op og trække fysik til 24 timers opgave - 12.30 for at være præcis - det er jeg godt nok ikke voldsomt begejsret for, for at sige det pænt :p
Det eneste spørgsmål jeg har en jordisk chance for at bestå i, er sprg. 9 :p Og let's face it, oddsene for at det lige er det spørgsmål jeg trækker, er relativt små.

Så ja, det er hvad dagen idag står på - forberedelse til eksamen imorgen.
Håber I får en sjovere dag end mig!
& hey, jeg er oppe på 5 faste læsere - hvor er det cool! (:
- Anne

2 kommentarer:

  1. Det skal du ikke sige;)
    Til min engelskprøve var odds'ne for at jeg trak min yndlingstekst 1/25. Og hvad trak jeg? :D
    Held og lykke!

    SvarSlet
  2. Mange tak! :D
    Men var desværre ikke så heldig som dig - sidder med lydbølger, blæseinstrumenter, svingninger og hvad ved jeg :p
    Så er der dommedag imorgen.

    - Anne

    SvarSlet