fredag den 12. juni 2009

Læsninglæsninglæsning


















Wauw, faldt lige over model Julie Rohde igår (: Hun er godt nok ualmindelig smuk.
Hun minder mig lidt om Lykke May, Louise P og noget fra et eventyr.
Hvis jeg vågnede og så sådan ud imorgen, ville jeg ikke beklage mig.
....
Idag skal jeg læse filosofi - ville gerne have været et smut inde i bye og kigge, men med det her vejr, så bliver jeg inden døre (:
.........................................................
Dagens ørehænger
Efter - Kasper Spez
http://www.youtube.com/watch?v=rIu1ZQFwjLM <- tjek evt. den nye video ud.
Fantastisk sang, fantastisk (!) tekst, glæder mig som et barn til det album.
..................
...Men med en sylespids naivitet jeg aldrig lader i stikken for noget,
vil jeg vandre kviksandet gult & blåt med en snor om månen
Dedikeret, uden at kigge tilbage,
kan ikke høre forskel på regndråberne på hætten og pladestøjen på mp3'en
Tilfældig fest - tilfældige mig!
- med en promile jeg ikke kan tælle til,
har jeg samvittigheden på genopkald, for der er intet signal i helved.
Og nu er jeg reduceret til bartenderens mareridt,
bekræftigelsesafhængige røde øjne, der føder løgn på vrangsidens kødmarked.
Hvor du tænker: "hvor langt skal jeg gå for et godt råd?"
- og du opdager at det er cirka dobbelt så langt som du skal for gratis coke.
....................
- Anne

2 kommentarer: