søndag den 7. juni 2009

Blog-leg

Jeg er blevet tagget af Kathrine fra http://www.stereofoni.blogspot.com/ til blogleg (:
Reglerne er som følge, at man skal skrive 20 random ting om sig selv - og dernæst linke til to andre, man har bedt om at deltage :D


  • Så here it goes:


1. Jeg kan snildt bruge en halv time på at kigge i Netto/Aldi/Føtex

2. Jeg skal på Roskilde for første gang i år - Malk De Koijn!! - det bliver for fedt! :D

3. Jeg kommer aldrig til at gå i rigtig høje hæle - selvom jeg virkelig gerne vil.

4. Jeg er meget, meget klodset og har slået hul i hovedet, flækket panden, knaldet hul i hagen og et utal af gange smadret mine knæ

5. Jeg vil allerhelst se Scrubs, Beverly, House, Spise med Price, Unge Mødre, Mythbusters, Southpark og Dexter i fjerner'n.

6. Vil helst have fadøl, rødvin & whiskey at drikke.

7. Jeg tør absolut ingenting i Tivoli.

8. Jeg kan ikke lide dyr - pånær katte. Er sindssygt ræd for alt lige fra elge til sommerfugle, og kan modsat mange andre på min alder, meget bedre lide børn.

9. Så snart der er overskud på min konto, skal jeg have tatoveret Pippi der vender en pandekage i luften, på min underarm.

10. Jeg er bedste venner med min storesøster (:

11. Jeg har lige spist aftensmad

12. Den. 11. skal jeg op og dumpe fysik på c-niveau, og jeg glæder mig ikke ligefrem.

13. Jeg elsker køkkenting, og samler på Iittala & seletti stel - og har ofte stel-stress, fordi jeg ikke kan bestemme mig, om jeg skal påbegynde endnu en samling indefor køkkenting, fx. Greengate eller mummi-krus?

14. Jeg danser kun i forfærdelige, korte, tågede øjeblikke.

15. Spiser jeg flødeboller, vælger jeg med kokos.

16. Jeg mangler et par gladiatorsko, men budgettet synes ikke at holde til et indkøb pt.

17. Jeg er nørd.

18. Jeg bider negle, og stopper ugentligt, men når jeg er fuld, begynder jeg igen.

19. Jeg elsker drengenavnene Svend, Asmus & Niels.

20. Jeg gad godt, jeg ejede flere bøger.


Jeg har tagget Karen fra http://www.venterpaavin.blogspot.com/ & Kia fra http://www.fierceogfattig.blogspot.com/ (:

- Anne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar