onsdag den 3. juni 2009

Stille & roligt
















..............................................................

..................................................
..................................................................................................................................................................................
Idag

Har været i centeret idag og på genbrugsjagt med Kit idag, men heldigvis for min økonomi faldt jeg ikke lige over noget jeg bare måtte eje (okay, kunne såmænd godt have brugt den flotte lp-afspiller vi faldt over, men jeg er nu glad for den jeg har) Som det fremgår af billederne nød vi en is i det gode vejr - appelsin/hinbær- og hyldeblomst sorbet <3
Derudover var jeg et smut oppe at se Mie's nye lejlighed i Istedgade (: Glæder mig til hun er flyttet ind!
Resten min dag skal nok gå med at læse fysikbøger på 7.-9. klasses niveau, som min moar har bøffet nede fra hendes arbejde, i håb om jeg forstår dem bedre end mine gymnasiepapire :p Haha, jeg er simpelthen håbløs.
- Anne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar