mandag den 8. juni 2009

Jordbær yoghurt <3


...............................................................................................................................................................................................................................................................
Idag
Startede ud kl. 9, da jeg skulle tidligt ind og shoppe med Mie (:
Skulle vise hende en af mine yndlings butikker i Aalborg, som hedder Tapeter, som har de sejeste indretningsting til overkommelige penge - hun valgte også at rippe stedet, så det var jo en succes.
Godt jeg ikke har dankort. Ville være katestrofalt.
Derefter tog jeg hen til min fysiklære, sammen med resten af klassen, for at få tips og tricks til eksamen. Jeg sad dog mest bare og nikkede og drak kaffe og forsøgte at ligne en, der forstod hvad han sagde. Gik ikke udpræget godt.
Og hey, så har jeg fået tre faste læsere - hvor er det sejt, I gider følge med! (:
...............................................................................
Dagens ørehænger

Afslut dig - Spez & humme
- Anne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar