onsdag den 24. juni 2009

Hue-løs student <3


llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
Idag kl. 12 blev jeg eeeeeeeendelig student :D
& fik uventet store gaver, af mor&far + søskende, som jeg lige ville flashe <3
Fik Thomas Sabo vedhæng, samt sølvkæde 0 1000 kr af mor&far
Emmagav mig en spinningring - perfekt valg, lilla går man aldrig galt i byen med!
Og Kit gav mig en limitid edition Tue Track LP - Malk De Koijn <3¨
Så det var bare skønt (:
De næste par dage står på sammenskudsfest af mit studentergilde samt Emma's 13 års, dimission, dernæst studenterkørsel og så skal jeg på Roskilde :D Sweet!
Forresten vil jeg gerne høre om ikke I damer, der skal på festival vil lave et blogindlæg om hvad tøj, sko og pynt i smider i kufferten? Inspiration søges tak :D
...............................
Fortsat god dag
- Anne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar