onsdag den 15. juli 2009

KBH snart <3

Hov, det er da noget siden jeg sidst fik blogget - Roskilde og jobsøgning har vist overskygget alt andet.

Men Roskilde var fedt - Malk De Koijn på Arena var epic! :D Kunne ikke have bedt om mere.

Pt. Nyder jeg sommeren. Var på besøg hos en veninde her den anden dag for at se hendes 90 kvm store lejlighed, med walk-in-closet, højt til loftet, plankegulve og altan - var ikke spor misundelig ;) Aftenen sluttede med at vi mødtes med nogle stykker, spillede playstation og drak os dumme - skønt.

Ellers er min barndomsveninde Mie kommet hjem fra interrail - det var skønt at se hende igen.

.....

Ellers glæder jeg mig til søndag, hvor jeg skal til KBH med familien - det bliver rigtig hyggeligt.

Nogle forslag til hvilke butikker jeg bør besøge?

............

Håber I nyder sommeren.

..

....

Dagens ønskeliste:




Ingen kommentarer:

Send en kommentar